Worldcom Public Relations Group

Kansainvälistä viestintää verkoston avulla

Hyödynnä 140 kansainvälisen partnerimme kokemus paikallisista markkinoista, mediakentästä ja kulttuurista, kun suunnittelet vientiä ja tuotteen tai palvelun lokalisointia.

Vuonna 1988 perustetun Worldcom Public Relations Groupin viestintä- ja pr-toimistopartnerit tarjoavat palveluita 115 markkina-alueella ja kuudella mantereella. Toimistoissa työskentelee yli 2000 viestinnän ammattilaista ja niiden liikevaihto on yhteensä yli 260 miljoonaa euroa.

Worldcom-toimistojen vahvuus on partnereiden saumaton yhteistyö. Itsenäisten, yrittäjävetoisten toimistojen muista globaaleista viestintätoimistoista erottavana etuna on joustava ja sitoutunut asiakaspalvelu. Worldcom-partnereiden asiakkaiden käytössä on vahvan markkinointiviestinnän ja vaikuttamisen ammattitaidon lisäksi paikallinen kielen, kulttuurin ja toimintaympäristön tuntemus.

Worldcomilla on kolme alueellista johtoryhmää: Amerikka, EMEA (Eurooppa–Lähi-Itä–Afrikka) sekä AP (Aasia–Tyyni Valtameri). EMEA-alueen toimistot ovat erikoistuneet kuluttajasektorin, terveydenhuollon, matkailun, teknologian, energia- ja ympäristöalan, rahoituspalveluiden sekä julkisen sektorin viestintään, sijoittajasuhteisiin sekä kriisi- ja poikkeustilanteiden hallintaan. Asiakkaita ovat muun muassa Unilever, Johnson & Johnson, Panasonic, Sony Ericsson, LG Electronics, Verbatim ja Palm.

Medita on aktiivisesti mukana Worldcomin toiminnassa. Kansainvälinen yhteistyömme avaa näkymän liiketoimintaan ja kulttuuriin eri markkinoilla. Se myös varmistaa, että olemme aina ajan tasalla oman alamme kehityksestä globaalisti.

Lisätietoja:

Worldcon PR Group
Worldcom PR Group EMEA